advertorial

אינטרנט מהיר יותר

7 דרכים להאיץ את האינטרנט

אינטרנט תקוע זו לא חוויה נעימה. יש הרבה דרכים להאיץ את האינטרנט ללא צורך בידע טכני. במדריך זה תמצאו 7 שיטות פשוטות שיעזרו לכם להאיץ את האינטרנט.

האם אני מקבל את מה שמגיע לי ? – קודם כל בדקו האם אתם מקבלים את נפח הגלישה שאתם משלמים עליו. כדי לבדוק את מהירות הגלישה היכנסו לאתר בזק. אם ראיתם שאתם לא מקבלים מה שמגיע לכם צרו קשר עם ספקית האינטרנט והיא תתן לכם מענה. בכל אופן מומלץ ליצור קשר עם ספקית האינטרנט לעיתים קרובות כדי לבדוק האם יש שינויים במבנה החבילות – יתכן שתוכלו לשדרג את חבילת הגלישה שלכם מבלי צורך לשלם.

להאיץ את האינטרנט
בדקו מהי מהירות האינטרנט האמיתית שלכם.

חסמו גולשים זרים– לפעמים שכנים או סתם עוברי אורח גולשים על חשבונכם וזה יכול להאט בצורה משמעותית את מהירות האינטרנט. לכן צרו קשר עם ספקית האינטרנט ובקשו לנעול את רשת האינטרנט שלכם עם סיסמא (יש צורך להזין פעם אחת את הסיסמא בכל מכשיר).

ניתוק האינטרנט במכשירים אחרים– אם יש לכם כמה מכשירים בבית כגון מחשב, טאבלט, סמארטפון, כבו את ה-WiFi של כל המכשירים מלבד המכשיר שבו אתם משתמשים.

מהירות האינטרנט מושפעת מכמות המכשירים שמחוברים לראוטר
נתקו מהאינטרנט מכשירים שלא בשימוש.

תוכנות שפועלות ברקע– ישנן תוכנות שעובדות ברקע שגוזלות נפח גלישה ובכלל משפיעות על ביצועי המחשב. לכן הישתדלו לעבוד עם כמה שפחות תוכנות ברקע. לדוגמא תוכנות אחסון כמו דרופבוקס או תוכנות הורדה גוזלות נפח גלישה משמעותי בעיקר בזמן העלאה או הורדה.

סרגלי כלים– סרגלי כלים בדפדפן גורמים להאטה במהירות האינטרנט. הסירו את הסרגלים או עבדו עם דפדפן אחר.

נקו את המחשב– האינטרנט עובד יותר טוב במחשב מהיר ונקי מכל מיני קבצי זבל, רוגלות ווירוסים. לשם כך קראו את המדריך איך להאיץ את המחשב, בצעו את הפעולות שכתובות בו וכך תהנו גם ממחשב מהיר וגם מאינטרנט מהיר.

חסמו פרסומות– כשאתם נכנסים לאתרים שונים אתם בוודאי שמים לב שיש הרבה פרסומות מכל מיני סוגים- פרסומות קופצות, באנרים וכדומה. הפרסומות גורמות לעומס על הדפדפן והגלישה נעשית יותר איטית הפתרון לכך הוא תוסף לדפדפן שחוסם פרסומות. קיימים תוספים כאלה לכל הדפדפנים, הנה לדוגמא תוסף לדפדפן כרום.

הנה עוד דבר שגורם להאטה:

5 תוספים שיפתרו לכם את בעיית עומס הטאבים

שתפו אותנו בתגובות כיצד המדריך עזר לכם להאיץ את מהירות האינטרנט והאם יש לכם דרכים נוספות.

לשיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp

המוצרים ששינו את חייהם של מיליוני אנשים בעולם

הצטרף לרשימת המנויים וקבל לאימייל עדכונים על המוצרים השימושיים והנמכרים בעולם!

אנחנו נשתדל לשלוח לך את התוכן הכי איכותי שיש. בהרשמתך הינך מאשר משלוח אימיילים לכתובת שלך שחלקם עשויים להכיל תוכן שיווקי. ניתן להסיר את עצמך מרשימת התפוצה בכל עת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הצטרפו למועדון Easy-Time בחינם!

אהבת את התוכן? מגיע לך עוד!

הצטרף לרשימת המנויים וקבל עדכון ברגע שתוכן חדש עולה לאוויר!

אנחנו נשלח לכם את התכנים הכי טובים שלנו, מדריכים וטיפים שיעשו לכם חיים קלים. בהרשמתכם אתם מאשרים את תנאי השימוש של האתר ומסכימים לקבל אימיילים שעשויים להכיל פרסומות.