advertorial

סמארטפון מהיר

איך להאיץ את הסמארטפון

פלאפון תקוע זה לא חוויה נעימה, בעיקר כאשר אנחנו צריכים לעשות שיחה דחופה או לצלם משהוא דחוף. בעזרת המדריך הזה תוכלו להאיץ את ביצועי הסמארטפון. 7 שלבים מהקל אל הקשה:

1. הפעלה מחדש– כמו במחשב , לא תאמינו כמה הפעלה מחדש של הסמארטפון יכולה לשפר את הביצועים.

2. מיחקו דברים מיותרים– אחרי חיפוש קל בסמארטפון בוודאי תוכלו למצוא אפליקציות, תמונות, סרטונים ועוד קבצים שאתם לא צריכים, מחקו את הקבצים או העבירו אותם לאמצעי אחסון חיצוניים.

מחקו דברים מיותרים מהסמארטפון
מחקו דברים מיותרים מהסמארטפון.

3. העבירו קבצים לזיכרון החיצוני– העמסה של קבצים על הזיכרון הפנימי יכולה להכביד באופן משמעותי על ביצועי המכשיר. לכן מומלץ להעביר כל מה שניתן לזיכרון החיצוני כמו אפליקציות, תמונות וסרטונים.

4. ניקוי קבצי זבל– כמו במחשב גם בסמארטפון קיימים קבצי זבל מסוגים שונים שאין טעם לפרט, כדי להיפטר מהם בדרך הכי מהירה הורידו את האפליקציה Clean Master ושם תוכלו לנקות את כל קבצי הזבל בלחיצת כפתור. לאחר התהליך תוכלו לראות מה היה הגודל של קבצי הזבל.

5. פינוי זיכרון RAM– כדי שהסמארטפון יעבוד בצורה יותר מהירה מומלץ לסגור אפליקציות שעובדות ברקע. ניתן לפנות את זיכרון RAM בלחיצת כפתור על ידי אפליקציית Clean Master.

6. וירוסים, רוגלות וכל השאר– גם לסמארטפון נכנסים וירוסים, רוגלות ותוכנות זדוניות שונות. תוכלו להיפטר מהן על ידי אפליקציות אנטיוירוס מומלצות כמו Lookout Security & Antivirus ו-NQ Mobile Security & Antivirus.

נקו את הסמארטפון מדברים לא רצויים.
נקו את הסמארטפון מדברים לא רצויים.

7. פירמוט המכשיר– כמו במחשב פירמוט יכול לשפר בצורה משמעותית את ביצועי המכשיר. אם קניתם את הסמארטפון מאחת מרשתות הסלולר הגדולות סביר להניח שמערכת ההפעלה שלכם עוצבה ושונתה בהתאם לרצונותיהן של חברות הסלולר ולעיתים זה יכול להשפיע על ביצועי המכשיר.

יש לכם עוד רעיונות ? שתפו אותנו בתגובות !

לשיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp

המוצרים ששינו את חייהם של מיליוני אנשים בעולם

הצטרף לרשימת המנויים וקבל לאימייל עדכונים על המוצרים השימושיים והנמכרים בעולם!

אנחנו נשתדל לשלוח לך את התוכן הכי איכותי שיש. בהרשמתך הינך מאשר משלוח אימיילים לכתובת שלך שחלקם עשויים להכיל תוכן שיווקי. ניתן להסיר את עצמך מרשימת התפוצה בכל עת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הצטרפו למועדון Easy-Time בחינם!

אהבת את התוכן? מגיע לך עוד!

הצטרף לרשימת המנויים וקבל עדכון ברגע שתוכן חדש עולה לאוויר!

אנחנו נשלח לכם את התכנים הכי טובים שלנו, מדריכים וטיפים שיעשו לכם חיים קלים. בהרשמתכם אתם מאשרים את תנאי השימוש של האתר ומסכימים לקבל אימיילים שעשויים להכיל פרסומות.