advertorial

shoes

המרת מידות נעליים ובגדים – להזמין מחו"ל בלי להסתבך

הרבה ישראלים קונים באתרים בחו"ל ובכך חוסכים הרבה מאוד כסף. הבעיה מתחילה כאשר אנו רוצים לקנות בגדים או נעליים ואנו מבולבלים ממידות שלא נהוגות בישראל. הנה כמה כלים שיעשו לכם סדר במידות.

המרת מידות נעליים

אתם מידה 42 בנעליים אבל ראיתם באתרים בחו"ל שהמידות נעות בין 3 ל-14 ? כנראה שאתם גולשים באתר אמריקאי שמציג מידות אמריקאיות. ישנן עוד הרבה מידות בהרבה פרטי לבוש והנעלה כמו מידות אירופאיות (בישראל משתמשים במידות אירופאיות), יפניות, צרפתיות, בריטיות ועוד.

יתכן שתתקלו בהרבה מידות זרות וכדי שתוכלו בקלות להשוות את המידות הזרות למידות ישראליות אני מציג לפניכם כמה אתרים מומלצים:

 

מחשבון המרת מידות בעברית

אתר מחשבון מציע מחשבוני המרת מידות נעליים ובגדים. נכון לכתיבת שורות אלה יש מחשבון בגדי נשים, מחשבון מידות נעלי גברים ומחשבון מידות נעלי נשים. כדי להמיר ממידה ישראלית למידות זרות, פשוט משנים את המידה האירופאית (ששווה לישראלית) למידה הרצויה ואז מתקבלות המידות הזרות. בנוסף לכך ניתן לראות את כמה סנטימטרים  או אינצ'ים כל מידה.

 

onlineconversion

אתר באנגלית עם מעט יותר מחשבונים שמאפשרים להמיר מידות של נעלי גברים ונשים בגדי גברים ונשים  וטבעות. בנוסף לכך יש מאמרי הסבר והדרכה כלליים על מידות זרות.

 

sizeguide 

המרת מידות נעליים באתר אמריקאי

אתר מעולה שמסביר כיצד לדעת מה המידה האמריקאית שלנו על ידי מדידת חלקי הגוף. אחרי שתדעו מה המידה האמריקאית שלכם תוכלו להמיר למידות זרות כולל אירופאיות (=ישראליות).

לשיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp

המוצרים ששינו את חייהם של מיליוני אנשים בעולם

הצטרף לרשימת המנויים וקבל לאימייל עדכונים על המוצרים השימושיים והנמכרים בעולם!

אנחנו נשתדל לשלוח לך את התוכן הכי איכותי שיש. בהרשמתך הינך מאשר משלוח אימיילים לכתובת שלך שחלקם עשויים להכיל תוכן שיווקי. ניתן להסיר את עצמך מרשימת התפוצה בכל עת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הצטרפו למועדון Easy-Time בחינם!

אהבת את התוכן? מגיע לך עוד!

הצטרף לרשימת המנויים וקבל עדכון ברגע שתוכן חדש עולה לאוויר!

אנחנו נשלח לכם את התכנים הכי טובים שלנו, מדריכים וטיפים שיעשו לכם חיים קלים. בהרשמתכם אתם מאשרים את תנאי השימוש של האתר ומסכימים לקבל אימיילים שעשויים להכיל פרסומות.