advertorial

זיפי תוכנית שותפים (+מדריך קידום)-למה כדאי לכם להירשם?

אתר זיפי (Zipy), המאפשר לישראלים לבצע קניות בעברית באתרים הגדולים בחו"ל, מאפשר לכם לקדם את מוצרי האתר ולקבל עמלה נדיבה של 5% למשך 60 יום. במאמר זה אסביר לכם על יתרונות תכנית השותפים של אתר זיפי ותקבלו טיפים מיוחדים לקידום התכנית.

הבעייה: מחסור בתכניות שותפים איכותיות לקהל הישראלי

בחו"ל קיים מגוון עצום של תכניות שותפים מתגמלות ואטרקטיביות, אולם בארץ יש מעט מאוד תכניות שותפים קבועות שמציעות לקדם מוצרים עם ביקוש גדול תמורת עמלה נדיבה. אתר זיפי יצא לאחרונה עם תכנית שותפים מתגמלת המציע לקדם מוצרים שנמכרים באתרי הקניות הגדולים בעולם, הזוכים לביקוש גדול מצד ישראלים, כמו איביי, אמזון ואליאקספרס תמורת עמלה של 5% על כל מכירה שהתבצעה תוך 60 יום.

 

יתרונות בתכנית השותפים של אתר זיפי

  1. אמינות האתר– כידוע, אמינות האתר זה אחד הדברים שחייבים לוודא לפני שמצטרפים לתכנית שותפים. אם האתר לא נחשב אמין בעיני הגולשים, כל המאמץ שהשקעתם בקידום תכנית השותפים יכול ללכת לפח. כי אם הגולשים לא סומכים על החברה או על האתר – הם לא יקנו. לא רק שאתר זיפי מציע לקנות מהאתרים האמינים והמוכרים בעולם (כמו איביי ואמזון), אתר זיפי עצמו נחשב לאתר פופולרי שמיליוני ישראלים קונים ממנו וסומכים עליו.
  2. ביקוש– באתר זיפי יש מיליוני מוצרים פיסיים שחלקם הגדול נהנה מביקוש עצום בקרב ישראלים (גאדג'טים, בגדים וכדומה).
  3. התאמה לקהל הישראלי– לתכנית השותפים של זיפי יש יתרון גדול על פני תכניות השותפים של איביי ואמזון, כיוון שאתר זיפי מותאם לקהל הישראלי – באתר נמכרים אותם מוצרים רק ששפת האתר היא עברית ואין צורך בכרטיס אשראי בינלאומי (לעוד יתרונות ניתן לראות במאמר הסקירה על אתר זיפי).

 

תגמולי תכנית השותפים של זיפי

5% עמלה על כל מכירה שהתבצעה תוך 60 יום מאז שהגולש נכנס לאתר זיפי דרך הקישור שלנו. כדי שאתר זיפי יוכל לדעת שהגולש נכנס בזכותכם למשך תקופה של 60 יום, הוא שותל קוקיז בדפדפן של הגולש, שמזהה שהגולש הופנה באמצעות הקישור שלכם, כך שתתוגמלו למשך 60 יום מאז שהגולש נכנס לאתר דרך הקישור שלכם. להרשמה לתכנית לחצו כאן.

 

דרכים לקידום תוכנית השותפים של אתר זיפי

  1. פרסום המלצות על מוצרים בדף הפייסבוק.
  2. סרטוני יוטיוב עם סקירות על מוצרים.
  3. פרסום בקבוצות פייסבוק רלוונטיות.
  4. פרסום בפורומים.
  5. פתיחת בלוג על נישה מסויימת.

 

הירשמו לתוכנית השותפים של זיפי (Zipy)

כדי להירשם לתכנית השותפים של זיפי, לחצו כאן ומלאו את השדות הבאים (השאירו את השדה המסומן כדי שאדע שהצטרפתם דרכי, כך שאוכל לשלוח לכם טיפים ומדריכים לקידום התכנית):

טופס תכנית שותפים זיפי

לשיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp

המוצרים ששינו את חייהם של מיליוני אנשים בעולם

הצטרף לרשימת המנויים וקבל לאימייל עדכונים על המוצרים השימושיים והנמכרים בעולם!

אנחנו נשתדל לשלוח לך את התוכן הכי איכותי שיש. בהרשמתך הינך מאשר משלוח אימיילים לכתובת שלך שחלקם עשויים להכיל תוכן שיווקי. ניתן להסיר את עצמך מרשימת התפוצה בכל עת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הצטרפו למועדון Easy-Time בחינם!

אהבת את התוכן? מגיע לך עוד!

הצטרף לרשימת המנויים וקבל עדכון ברגע שתוכן חדש עולה לאוויר!

אנחנו נשלח לכם את התכנים הכי טובים שלנו, מדריכים וטיפים שיעשו לכם חיים קלים. בהרשמתכם אתם מאשרים את תנאי השימוש של האתר ומסכימים לקבל אימיילים שעשויים להכיל פרסומות.