advertorial

אחסון באינטרנט

כל מה שצריך לדעת על אחסון באינטרנט

מתי לאחרונה השתמשתם בדיסק און קי או בכונן התקליטורים ? רובכם יענו שלא השתמשו זמן רב באמצעים האלה ובמיוחד בכונן התקליטורים וזאת משום שכיום בעידן האינטרנט יש אפשרויות רבות להעברת קבצים בצורה מהירה ופשוטה. במדריך זה אני הולך להראות כיצד אפשר להשתמש באחסון באינטרנט כאמצעי לשליחת קבצים, לסנכרון ולגיבוי המחשב שלכם.

גיבוי למחשב

במחשב של גולש ממוצע יש תמונות משפחה, מסמכים, סרטים, מוזיקה ועוד. הרבה אנשים לא חושבים מה יקרה אם יום אחד המחשב שלהם יקרוס או יגנב וכל הקבצים החשובים האלו יאבדו. ישנם כאלה שפותרים את הבעיה על ידי גיבוי של כל הנתונים בכונן חיצוני, החיסרונות בגיבוי זה הם, שאחרי הכל כונן חיצוני הוא מוגבל בנפח שהוא יכול להכיל ובנוסף לכך תארו לעצמכם שבכל פעם שקובץ מתעדכן או נוסף אצלכם במחשב אתם צריכים שוב ושוב לגבות עם כונן חיצוני.

ישנן כמה חברות מובילות בתחום הגיבוי שמספקות גיבוי ללא הגבלה של נפח עם סנכרון אוטומטי בעלויות מגוחכות של סביבות 5$ (20 שקל לערך) לחודש למחשב. בנוסף לכך, תהיה לכם גישה לכל הקבצים דרך כל מחשב ולחלק מהחברות יש גם אפליקציה סלולרית שתספק לכם גישה לקבצים גם דרך הפלאפון. שירות זה מעניק בעיקר שקט נפשי וביטחון לכך שהדברים החשובים לך לא יאבדו ברגע לא צפוי.

הנה החברות שאני ממליץ עליהם:

MOZY

live drive

Cloud Zow

אחסון קבצים ושיתוף

אם אינכם מעוניינים בגיבוי לכל המחשב כי אין לכם הרבה קבצים לגבות או שאתם לא רוצים לשלם, יש כמה שירותים שיעשו את העבודה. יש חברות שיתנו לכם נפח קטן לאחסון (2-5) בחינם בו תוכלו לאחסן את כל הקבצים החשובים, הקבצים יתעדכנו באופן אוטומטי ותהיה לכם גישה דרך כל מחשב ואף דרך הפלאפון.

בנוסף לכך ניתן ליצור תקיה משותפת לכמה אנשים, דבר זה יכול לסייע לכם כאשר אתם עובדים עם כמה אנשים על אותם קבצים או רוצים שקבוצה מסוימת שתגדירו תוכל להשתמש בקבצים שאתם מעלים לאותה תקייה. דרך נוספת לשתף קובץ היא להשתמש בקישור של הקובץ ולשלוח לאנשים שאנחנו רוצים.

אפשרות מדהימה נוספת שאני משתמש בה יום יום היא סנכרון אוטומטי ומהיר של כל התמונות והוידאו שאתם מצלמים בפלאפון, ברגע שתצלמו התמונה או הוידאו יעלו לשירות האחסון והם יועברו גם למחשב שהגדרתם מראש.

הנה כמה חברות שאני ממליץ עליהן בחום:

Mega

אחרי שמגה-אפלוד נסגר עקב זכויות יוצרים, השיק קים דוטקום שירות אחסון חדש בשם Mega'. השירות עדיין בגרסת ביטא כך שעדיין הוא לא עובד על כל הדפדפנים ואין אפשרות ליצור תיקיה מסונכרנת בשולחן העבודה.

היתרון הגדול של אחסון זה הוא בעיקר הנפח העצום שניתן לקבל בחינם. 

נפח אחסון חינמי: 50 ג'יגה.

Google Drive

שירות האחסון של גוגל תומך בכל האפשרויות שכתובות לעיל. היתרון הגדול: יש אפשרות להוסיף ישירות לאחסון  את ה'אופיס' של גוגל – בונה טפסים, מצגות, וורד, צייר ועוד. בנוסף לכך ניתן לשלב באחסון שלל אפליקציות. 

נפח אחסון חינמי: 5 ג'יגה.

Dropbox

שירות האחסון הפופולרי תומך בכל האפשרויות שכתובות למעלה. היתרון הגדול: ממשק פשוט ונוח לתפעול.

נפח אחסון חינמי: 2 ג'יגה. יש הרבה אפשרויות לקבל עוד נפח אחסון חינמי בעיקר על ידי צירוף חברים.

BOX

חברת אחסון יחסית חדשה ומצויינת. תומכת בכל הפונקציות שיש בדרופבוקס.

נפח אחסון חינמי: 15 ג'יגה.

לחצו "לייק" כדי לעזור לחבריכם לגבות את הקבצים שלהם !

לשיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp

המוצרים ששינו את חייהם של מיליוני אנשים בעולם

הצטרף לרשימת המנויים וקבל לאימייל עדכונים על המוצרים השימושיים והנמכרים בעולם!

אנחנו נשתדל לשלוח לך את התוכן הכי איכותי שיש. בהרשמתך הינך מאשר משלוח אימיילים לכתובת שלך שחלקם עשויים להכיל תוכן שיווקי. ניתן להסיר את עצמך מרשימת התפוצה בכל עת.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הצטרפו למועדון Easy-Time בחינם!

אהבת את התוכן? מגיע לך עוד!

הצטרף לרשימת המנויים וקבל עדכון ברגע שתוכן חדש עולה לאוויר!

אנחנו נשלח לכם את התכנים הכי טובים שלנו, מדריכים וטיפים שיעשו לכם חיים קלים. בהרשמתכם אתם מאשרים את תנאי השימוש של האתר ומסכימים לקבל אימיילים שעשויים להכיל פרסומות.