advertorial

Emergency_app

בצל האירועים האחרונים: אפליקצית 'לחצן מצוקה'

אנחנו מורידים הרבה אפליקציות הקשורות למוסיקה, משחקים ניווט ועוד. חשוב לדעת שיש אפליקציות שיכולות להציל חיים במצבי חירום כמו חטיפה ושוד. יוצר אפליקצית 'לחצן מצוקה' אייל בדנר פנה אלינו כדי שנעזור לו להפיץ את האפליקציה שלו ואנחנו נענינו בשמחה.

מעט מאוד אפליקציות מצוקה המיועדים לקהל הישראלי קיימות בחנויות האפליקציות. הרעיון העומד מאחורי האפליקציה הוא פשוט. לעיתים במצבי חירום אנו צריכים ליצור קשר עם כוחות ההצלה בהקדם האפשרי והלחץ במקרים אלו יכול להסיח את דעתנו.

האפליקציה הזו היא בעצם וידג'ט למכשירי אנדרואיד שמאפEmergency_appשרת למקם את לחצן המצוקה במסך הבית שלנו (ראו תמונה). אחרי התקנת האפליקציה מגדירים את איש הקשר המבוקש שאליו נרצה לחייג במקרה חירום- משטרה, מד"א, כיבוי אש או כל איש קשר  אחר שתבחרו. במקרה חירום לוחצים על לחצן המצוקה והמכשיר יחייג באופן אוטומטי לאיש קשר המוגדר מראש (חוץ ממשטרה שצריך ללחוץ על לחצן החיוג) ותשלח לו הודעה עם שמכם ומספר הפלאפון שלכם כולל המיקום שלכם. האפליקציה הזו מעניקה פתרון טוב לאנשים מבוגרים או בעלי לקות ראיה.

האפליקציה מיועדת למכשירי אנדרואיד, להורדה בחינם לחצו כאן.

הפיצו את האפליקציה ושתפו עם חבריכם.

 

לשיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp

המוצרים ששינו את חייהם של מיליוני אנשים בעולם

הצטרף לרשימת המנויים וקבל לאימייל עדכונים על המוצרים השימושיים והנמכרים בעולם!

אנחנו נשתדל לשלוח לך את התוכן הכי איכותי שיש. בהרשמתך הינך מאשר משלוח אימיילים לכתובת שלך שחלקם עשויים להכיל תוכן שיווקי. ניתן להסיר את עצמך מרשימת התפוצה בכל עת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הצטרפו למועדון Easy-Time בחינם!

אהבת את התוכן? מגיע לך עוד!

הצטרף לרשימת המנויים וקבל עדכון ברגע שתוכן חדש עולה לאוויר!

אנחנו נשלח לכם את התכנים הכי טובים שלנו, מדריכים וטיפים שיעשו לכם חיים קלים. בהרשמתכם אתם מאשרים את תנאי השימוש של האתר ומסכימים לקבל אימיילים שעשויים להכיל פרסומות.