advertorial

thinking map

ניהול זמן בעזרת מפת חשיבה

 לפעמים אנו צריכים לבצע מטלות מורכבות לביצוע כמו עבודת חקר, הקמת עסק, תכנון אירוע או טיול וכדומה. כדי לבצע את המטלה באופן מוצלח אנו צריכים לארגן ולמיין את כל הנושאים ותתי הנושאים שאנו צריכים להתייחס אליהם לצורך ביצוע המטלה ולארגן את כל תהליכי החשיבה והרעיונות שעולים במוחנו. מפת חשיבה יכולה לעזור לנו הרבה בכל מה שקשור לניהול זמן ולחיסכון בזמן, כיוון שהיא מאפשרת לנו למיין את המטלות הנדרשות לביצוע ולסדר אותן לפי חשיבות ודחיפות. בנוסף לכך מפת חשיבה יכולה לסייע לצרכי למידה וזיכרון שכן היא מאפשרת לתפוס את החומר בצורה חזותית.

הדרך היעילה ביותר לארגון תהלכי החשיבה והמשימות שאנו צריכים לעשות היא מפת חשיבה. מפת חשיבה כתובה בצורה גרפית, כך שאותו דבר שאנו רוצים להשיג מתפצל לכמה מרכיבים וכל מרכיב מתחלק גם וכך הלאה. ניהול זמן מתבצע כאשר אנו מחלקים את הדבר שאנו צריכים לבצע לכמה קטגוריות וקובעים את רמת הדחיפות והעדיפות של כל מטלה.

מפת חשיבה על ידי mind meister                                                                                                             האתר שאני ממליץ לכם עליו לצורך בניית מפת חשיבה הוא mind master. בעזרת אתר זה תוכלו ליצור מפות חשיבה בצורה פשוטה עם הרבה פונקציות שכלולות במערכת האתר.

חלק מהפונקציות שהמערכת מציעה:

  • הוספת תמונות ואייקונים לכל מרכיב.
  • הוספת לינקים, הערות וקבצים לכל מרכיב.
  • יצירת 'מטלות לביצוע' לכל מרכיב כולל הוספת זמן תחילת ביצוע, זמן סיום ביצוע, רמת עדיפות ותזכורת למייל.
  • ניתן לשתף את מפת החשיבה שלנו ולתת גישה לאנשים אחרים לשנות את מפת החשיבה.
  • אפשרות להציג את ההיסטוריה של מפת החשיבה ולראות מי שינה כל מרכיב.

האתר מציע תקופת ניסיון חינמית ולאחר תקופה זו תוכלו להמשיך להשתמש בחינם במערכת זו, אך עם הגבלות במספר המפות שתוכלו ליצור. אם אתם צריכים את הכלי הזה לשימוש תמידי תוכלו לרכוש את הגרסה המלאה במחיר נמוך יחסית.

צפו בסרטון המציג את Mind meister:

לחץ כאן על מנת ליצור מפת חשיבה >>>

אהבת ? כפתור הליק מחכה לך…

לשיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp

המוצרים ששינו את חייהם של מיליוני אנשים בעולם

הצטרף לרשימת המנויים וקבל לאימייל עדכונים על המוצרים השימושיים והנמכרים בעולם!

אנחנו נשתדל לשלוח לך את התוכן הכי איכותי שיש. בהרשמתך הינך מאשר משלוח אימיילים לכתובת שלך שחלקם עשויים להכיל תוכן שיווקי. ניתן להסיר את עצמך מרשימת התפוצה בכל עת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הצטרפו למועדון Easy-Time בחינם!

אהבת את התוכן? מגיע לך עוד!

הצטרף לרשימת המנויים וקבל עדכון ברגע שתוכן חדש עולה לאוויר!

אנחנו נשלח לכם את התכנים הכי טובים שלנו, מדריכים וטיפים שיעשו לכם חיים קלים. בהרשמתכם אתם מאשרים את תנאי השימוש של האתר ומסכימים לקבל אימיילים שעשויים להכיל פרסומות.