advertorial

סנכרון בין הסמארטפון למחשב

כך תמשיכו בסמארטפון את מה שהתחלתם במחשב

השאיפה כיום שהסמארטפון יעבוד בסינכרון מלא עם המחשב כך שנוכל לעבוד על אותם דברים בכמה מכשירים. הנה כמה דברים שאולי לא ידעתם שניתן להמשיך בסמארטפון אחרי שהתחלתם במחשב (ולהיפך).

להמשיך לקרוא מאמר שהתחלנו במחשב

אם למשל התחלתם לקרוא מאמר באחד מאתרי החדשות או הקניות ואתם רוצים להמשיך לקרוא אותו בנסיעה באמצעות הסמארטפון, תוכלו להשתמש באפליקציה זו:

Pocket

שירות פופולרי שמאפשר לשמור מאמרים, תמונות וסרטונים לקריאה או לצפייה מאוחרת יותר. המאמרים נשמרים בצורה נוחה מאוד לקריאה – רק טקסט, תמונות וסרטונים ללא מודעות ואלמנטים אחרים ובכל רגע נתון ניתן לעבור לתצוגה הרגילה של המאמר באתר המקורי. כדי לשמור מאמר בגלישה במחשב יש להוריד תוסף של Pocket לדפדפן (קיים לכל סוגי הדפדפנים). כדי לשמור בסמארטפון יש להוריד את אפליקציית Pocket וכאשר אנו רוצים לשמור מאמר צריך ללחוץ על אפשרות השיתוף ואז ללחוץ על  Add to Pocket. כמובן קיים סנכרון מלא בין המחשב לסמארטפון כך שתוכלו להמשיך לקרוא בסמארטפון את מה שהתחלתם במחשב ולהיפך.

 מבט על Pocket:

גישה להיסטורית הגלישה והמועדפים

כדי שתהיה לכם גישה להיסטורית הגלישה ולמועדפים של הסמארטפון והמחשב במשותף יש כמובן להשתמש באפליקצייה היעודית לדפדפן שאנו משתמשים בו ולהגדיר בה שיהיה סנכרון בין המחשב לסמארטפון. למשל אם אתם משתמשים בכרום הורידו את אפליקציית כרום ושם לחצו על 'הגדרות', לאחר מכן לחצו על כתובת המייל שלכם שמופיעה למעלה ובדקו שאפשרות הסנכרון מופעלת (sync: on). תוכלו לבחור מה אתם בדיוק רוצים שיסתנכרן ומה לא – היסטוריה, סימניות וטאבים פתוחים.

 

הערות

מאוד יעיל להשתמש במנהל הערות שמסונכרן בין המחשב לסמארטפון בעיקר כאשר אנו צריכים שטקסט די ארוך שכתבנו במחשב יופיע גם בסמארטפון. לחצו כדי לראות את רשימת מנהלי ההערות הטובים ביותר שתומכים בסנכרון.

סנכרון לסמארטפון
לקחת הכל לכל מקום.

 

גישה לאותם קבצים

איך ניתן להשתמש בקבצים, בתמונות ובסרטונים שקיימים במחשב דרך הסמארטפון ? עברו לקריאת המאמר על אחסון באינטרנט ובדקו אלו אחסונים תומכים בסנכרון בין המחשב לסמארטפון.

 

להמשיך עריכת קובץ

צריכים לשנות קובץ ווורד או אקסל בסמארטפון ? הכנתם עבודה או פרזנטציה ואתם חייבים לעשות את השינוי של "השנייה האחרונה" ? הנה 2 אפליקציות מומלצות בשבילכם:

Quickoffice

אפליקציה של גוגל שמאפשרת לבצע יצירה ועריכה של קבצי וורד, אקסל ופאור פוינט. האפליקציה כמובן מחוברת לשירות האחסון גוגל דרייב ומאפשרת לשמור את הקבצים שנערכו באחסון.

 

 Docs To Go

האפליקציה מאפשרת לרכז את כל קבצי האופיס שלכם ולבצע בהם עריכה.  תוכלו לחבר את האפליקציה למבחר אחסונים פופולריים כמו גוגל דרייב, דרופבוקס ובוקס ולערוך את הקבצים שנמצאים בהם. לאפליקציה ממשק מאוד נוח ומסודר שמאפשר למצוא בקלות כל מסמך על ידי חיפוש, סידור לפי א"ב, סוג קובץ, מועדפים ועוד.

 

אימיילים

כדי לקבל גישה לחשבון האימייל שלכם גם דרך הסמארטפון הורידו את האפליקצייה היעודית לסוג החשבון שלכם- קיימות אפליקציות לרוב החברות הפופולריות – ג'ימייל, יאהו, הוטמייל ועוד.

לשיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp

המוצרים ששינו את חייהם של מיליוני אנשים בעולם

הצטרף לרשימת המנויים וקבל לאימייל עדכונים על המוצרים השימושיים והנמכרים בעולם!

אנחנו נשתדל לשלוח לך את התוכן הכי איכותי שיש. בהרשמתך הינך מאשר משלוח אימיילים לכתובת שלך שחלקם עשויים להכיל תוכן שיווקי. ניתן להסיר את עצמך מרשימת התפוצה בכל עת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הצטרפו למועדון Easy-Time בחינם!

אהבת את התוכן? מגיע לך עוד!

הצטרף לרשימת המנויים וקבל עדכון ברגע שתוכן חדש עולה לאוויר!

אנחנו נשלח לכם את התכנים הכי טובים שלנו, מדריכים וטיפים שיעשו לכם חיים קלים. בהרשמתכם אתם מאשרים את תנאי השימוש של האתר ומסכימים לקבל אימיילים שעשויים להכיל פרסומות.