advertorial

לסדר את התמונות במחשב בקלות

איך לא לטבוע בים התמונות ?

הרבה פעמים קורה לנו שאנו מנסים למצוא תמונה מסוימת מתוך מאגר גדול של קבצי תמונות. כל מה שצריך לעשות הוא לסדר את התמונות לפי תאריך ופרמטרים נוספים שיעזרו לנו למצוא בקלות את התמונה שאנו מחפשים, ויש פתרון גם למחשב וגם לפלאפון.

סידור תמונות במחשב

בדרך כלל אנו נוטים לאחסן במחשב הרבה מאגרי תמונות של כמה שנים, דבר שיקשה עלינו מאוד לאתר תמונות מאירוע מסויים מבלי 'לדפדף' במאות תמונות. הפתרון לכך הוא סידור תמונות לפי תאריך, כך תוכלו למצוא למשל את המפגש המשפחתי בחנוכה משנה שעברה, את מסיבת פורים  עם החברים לפני שנתיים או את החתונה של האחות לפני שלוש שנים. בנוסף לכך, תוכלו לסנן את התמונות לפי פרמטרים נוספים על ידי picasa.

picasa                                                                                                                                תוכנה מדהימה של גוגל לניהול תמונות, בנוסף לכל האפשרויות שמציעה התוכנה כמו עיצוב התמונות, יש אפשרות לסנן את התמונות לפי תאריך, תמונות עם פרצוף (מגניב, לא?), מיקום, וידאו, ותמונות ששיתפנו דרך התוכנה.

עצות לארגון תמונות

סידור תמונות בפלאפון

כיום, בעידן הסמארטפונים אנו מצלמים את רוב התמונות דרך הפלאפון, ולפעמים מצטברות לנו כמות עצומה של תמונות וקשה לנו לאתר תמונה ספציפית מתוך האוסף הגדול. יש אפליקציות שפותרות את הבעיה, הן מסדרות את כל התמונות שלכם בתוך לוח שנה, תוכלו לאתר בקלות את התמונות שלכם לפי חודש ואף לפי יום.

אפליקציה לאייפון:

 

Awesome Photo Calendar

 

אפליקציה לאנדואיד:

 

Smart Album – Photo Calendar

לשיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp

המוצרים ששינו את חייהם של מיליוני אנשים בעולם

הצטרף לרשימת המנויים וקבל לאימייל עדכונים על המוצרים השימושיים והנמכרים בעולם!

אנחנו נשתדל לשלוח לך את התוכן הכי איכותי שיש. בהרשמתך הינך מאשר משלוח אימיילים לכתובת שלך שחלקם עשויים להכיל תוכן שיווקי. ניתן להסיר את עצמך מרשימת התפוצה בכל עת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הצטרפו למועדון Easy-Time בחינם!

אהבת את התוכן? מגיע לך עוד!

הצטרף לרשימת המנויים וקבל עדכון ברגע שתוכן חדש עולה לאוויר!

אנחנו נשלח לכם את התכנים הכי טובים שלנו, מדריכים וטיפים שיעשו לכם חיים קלים. בהרשמתכם אתם מאשרים את תנאי השימוש של האתר ומסכימים לקבל אימיילים שעשויים להכיל פרסומות.