advertorial

קניות ברשת

איך לבצע קניות ברשת במקום בסופר ?

יוקר המחיה ממשיך ואנחנו מוצאים את עצמינו מחפשים את הרשת שתחסוך לנו הכי הרבה כסף, אבל הבעיה הגדולה שהדבר כרוך בחיפוש ארוך ומייגע ברשתות המזון. הפתרון הוא אתרי קניות משוכללים שיעשו במקומכם את העבודה. 

במאמר זה אסביר לכם כיצד לבצע קנית מצרכים דרך הרשת שתחסוך לכם הרבה זמן וכסף.

בצל יוקר המחיה שיש בארץ אנו רגילים לכך שאנשים מבצעים השוואות מחירים בין רשתות המזון, דבר שיכול לחסוך עשרות ואף מאות שקלים בחודש. אולם הדרך למציאת רשת המזון הזולה ביותר מייגעת ביותר עקב שינויי המחירים, הצורך בבדיקה אצל כמה רשתות והשינוי ברשימת הקניות (יתכן שרשימה אחת תהיה זולה ברשת אחת לעומת רשימה אחרת שתהיה זולה אצל רשת אחרת). בעיות אלה יכולות להיפתר על ידי קניות ברשת.

יש כמה אתרים שבעזרתם תוכלו לבנות את רשימת הקניות שלכם, תוכלו לדעת כמה תעלה לכם הקנייה בכל רשת ואף תוכלו להזמין משלוח של הקנייה דרך הרשת שבחרתם, והכל בלי לצאת מהבית ! כן, זהו הכח של קניות ברשת שמעניק לנו את היכולת להיות מעודכנים בכל המחירים, לדעת היכן הכי משתלם לקנות ואפילו להזמין את כל המוצרים בלי לצאת מן הבית.

הנה כמה מן האתרים שדרכם תוכלו לבצע קניות ברשת מבלי לצאת מן הבית:

my Supermarket                                                                                                            מערכת מעודכנת ומתוחכמת לביצוע קניות ברשת.

mysupermarket הוא סטארט-אפ ישראלי שהתחיל בבריטניה. לאתר יש מערכת מיוחדת של השוואת מחירים דרכו תוכלו לבחור את המוצרים שאתם רוצים ולאחר מכן הוא יציג בפניכם השוואת מחירים בין שש רשתות. אפשרות יותר מתוחכמת שהמערכת מציעה היא אפשרות של "החליפו וחסכו" – לפעמים המערכת תציע לכם להחליף מוצר מסוים למוצר אחר זול יותר או למוצר במבצע ותראה לכם כמה כסף תחסכו לפני ההחלפה. בנוסף לכך המערכת מסוגלת לבדוק האם כדאי לפצל את הקניה בשתי רשתות על מנת לחסוך את ההוצאה.

 בוחרים בקטגוריות הרצויות:

קטגוריה

בוחרים את הכמות הרצויה מכל מוצר:

כמות

מקבלים השוואת מחירים בין הרשתות:

השוואה

mysupermarket הוא המערכת המעודכנת והמתוחכמת ביותר להשוואת מחירים בין רשתות המזון ולביצוע קניות ברשת, אך יש עוד כמה אתרים שמציעים שירות דומה:

ynet

 הסופר

 מרקט פלייס

שימוש באתרים הנ"ל לא מחייב ביצוע קניות ברשת, אם אתם נהנים מחווית הקנייה הרגילה ניתן להשתמש באתרים האלה רק לצורך בניית הרשימה וביצוע השוואות מחיר.

לשיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp

המוצרים ששינו את חייהם של מיליוני אנשים בעולם

הצטרף לרשימת המנויים וקבל לאימייל עדכונים על המוצרים השימושיים והנמכרים בעולם!

אנחנו נשתדל לשלוח לך את התוכן הכי איכותי שיש. בהרשמתך הינך מאשר משלוח אימיילים לכתובת שלך שחלקם עשויים להכיל תוכן שיווקי. ניתן להסיר את עצמך מרשימת התפוצה בכל עת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הצטרפו למועדון Easy-Time בחינם!

אהבת את התוכן? מגיע לך עוד!

הצטרף לרשימת המנויים וקבל עדכון ברגע שתוכן חדש עולה לאוויר!

אנחנו נשלח לכם את התכנים הכי טובים שלנו, מדריכים וטיפים שיעשו לכם חיים קלים. בהרשמתכם אתם מאשרים את תנאי השימוש של האתר ומסכימים לקבל אימיילים שעשויים להכיל פרסומות.