advertorial

ניהול זמן מייל

איך לחסוך זמן במייל ?

המייל הוא הנכס האישי שלנו באינטרנט, מצויים שם אנשי קשר, מיילים חשובים, קבצים, ואנו נוטים להשתמש בו זמן רב במהלך היום. במאמר זה אציג לכם כמה טיפים וכלים לחסכון זמן ולניהול זמן במייל.  

איך לשלוח תקייה במייל ?

לפעמים אנחנו צריכים לשלוח תקייה שמכילה עשרות קבצים במייל, זה קורה לנו כשאנחנו מנסים לשלוח תקיית תמונות לקרוב משפחה, תקיית קבצים לחבר מהמכללה ועוד. מי שכבר ניסה יודע שהדבר אינו אפשרי, אז לכן מה שכולם עושים הוא להעלות קובץ אחר קובץ מתוך התקיה.

הפתרון הפשוט ביותר הוא לבצע כיווץ על התקייה שאותה אנו רוצים לשלוח, לאחר מכן מעלים את הקובץ המכווץ והוא מוכן לשליחה. כדי לכווץ כל קובץ צריך להוריד את אחת מתוכנות הכיווץ  (ניתן להוריד את התוכנות הנבחרות במהירות דרך אתר ninite), לוחצים קליק ימני על התקייה ובוחרים באפשרות הכיווץ (לדוג' בwinrar-add to archive) ולאחר מכן מעלים את הקובץ המכווץ באופן רגיל.

יתכן שהתקיה שתרצו לעלות תהיה גדולה מידי לשליחה במייל (המגבלה היא עד 10 מגה ביית בערך),

ומכאן זה מוביל לשאלה:

איך שולחים קבצים גדולים במייל ?

ישנן שתי אפשרויות:

1. אם אתם מתעקשים שהקובץ יהיה מצורף למייל באופן רגיל ניתן להשתמש בשירות של מייל ג'מבו  שמאפשר לשלוח בחינם קבצים גדולים במייל (עד 200mb). נכנסים למייל ג'מבו, לוחצים על 'הרשמה חינם' נרשמים או מתחברים מיידית דרך הפייסבוק, ממלאים את השדות הרגילים לשליחת מייל, לאחר מכן מעלים את הקבצים הגדולים ושולחים. בנוסף, יש אפשרות לקבל עותק לתיבת המייל שלנו וליידע אותנו כאשר הנמען מוריד את הקובץ.

2. העלאת הקבצים לשרת אחסון– תוכלו להעלות את הקבצים לשרת אחסון ולשלוח את הקישור לאותו שרת בגוף ההודעה.

ניהול זמן במייל-  ג'ימייל בלי הסחות דעת               ניהול זמן

כמה פעמים קרה לכם שנכנסתם לאימייל כדי לשלוח מייל או כדי לחפש מייל ונתקלתם במייל מפתה שהייתם חייבים לפתוח ועוד מייל ועוד…עד ששכחתם מה הייתם אמורים לעשות ובזבזתם זמן רב בלי לשים לב. כדי להתגבר על בעיית זו אני ממליץ לכם על אפליקציה יעילה ופשוטה שמאפשרת לנו לשלוח מייל או לחפש מייל בלי לראות את המייל הנכנס. נכנסים לקישור זה, בדף שיעלה תראו לפניכם לחצנים של search (חפש)  ו-compose (כתוב). תוכלו פשוט לגרור אותם לסרגל של המועדפים, כדי שאם תרצו לשלוח מייל או לחפש מייל תהיה לכם גישה בלחיצה כפתור ישירות מהדפדפן.

גישה לאפליקציה >>>

ניהול זמן במייל
הודעות מכל עבר. התנהלו באופן חכם בשימוש באימייל.

תוסף לבדיקת מייל

קורה לכם שלפעמים אתם מחכים למייל חשוב או שסתם אתם מכורים למייל ורוצים לבדוק אם יש מייל חדש ? מה שהרבה אנשים עושים זה לשבת מול המייל ולרענן אותו כל כמה דקות בתקווה שיכנס מייל חדש…

ישנם שני תוספים לדפדפן שיחסכו מכם את המטרד הזה:

Google mail checker         google mail checker

אם אתם משתמשים רק בחשבון אחד של ג'ימייל זהו התוסף שאני ממליץ לכם עליו. בעזרת תוסף זה תוכלו לדעת אם קיבלתם מייל חדש, כמה מיילים שלא נקראו יש לכם, ובלחיצת כפתור תוכלו להכנס ישר לחשבון הג'ימייל שלכם (ללא סיסמא).

X-notifier                                x-notier

אם יש לכם כמה חשבונות מייל כמו יאהו, הוטמייל, ג'ימייל ואתם רוצים להתעדכן מכל החשבונות שלכם ישנו תוסף שנקרא  X-notifier, הוא מסוגל להתעדכן מכל חשבון מייל שקיים כולל אפשרות להשמיע צליל בעת קבלת מייל (אפשר גם להעלות צליל משלכם !) והודעה שצצה עם קבלת המייל. בנוסף לכך תוכלו להוסיף לתוסף עשרות עדכונים מאתרים שונים כמו פייסבוק, איביי, טוויטר, יוטיוב, ועוד.

 

אהבתם ? שתפו את חבריכם !

לשיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp

המוצרים ששינו את חייהם של מיליוני אנשים בעולם

הצטרף לרשימת המנויים וקבל לאימייל עדכונים על המוצרים השימושיים והנמכרים בעולם!

אנחנו נשתדל לשלוח לך את התוכן הכי איכותי שיש. בהרשמתך הינך מאשר משלוח אימיילים לכתובת שלך שחלקם עשויים להכיל תוכן שיווקי. ניתן להסיר את עצמך מרשימת התפוצה בכל עת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הצטרפו למועדון Easy-Time בחינם!

אהבת את התוכן? מגיע לך עוד!

הצטרף לרשימת המנויים וקבל עדכון ברגע שתוכן חדש עולה לאוויר!

אנחנו נשלח לכם את התכנים הכי טובים שלנו, מדריכים וטיפים שיעשו לכם חיים קלים. בהרשמתכם אתם מאשרים את תנאי השימוש של האתר ומסכימים לקבל אימיילים שעשויים להכיל פרסומות.