advertorial

magisto[1]

איך לסכם טיול שלם על ידי סרטון אחד ?

נניח שחזרתם מטיול, אירוע או מסיבה וצילמתם עשרות סירטונים, איך תוכלו לחבר את כל הסרטונים לסרטון קצר אחד "שיספר" בקצרה את החוויה שלכם לכל החברים בשילוב אפקטים מגניבים ?

ישנו שירות שנקרא magnisto (פרי פיתוח ישראלי) שהוא תוכנה לעריכת וידאו, אך אל תיבהלו אתם לא צריכים שום ידע בעריכה ואפקטים, התוכנה תעשה לכם את כל הדברים האלה בעצמה ! פשוט בוחרים את הסרטונים שאנו רוצים להפוך אותם לסרטון אחד, בוחרים שיר שמתאים לסרטון מתוך אוסף השירים או מעלים שיר שלכם, לוחצים על הכפתור, מחכים ו…יש לנו סרטון מדליק שמאחד את כל הסרטונים שלנו !

magisto

לmagisto יש טכנולוגיה שמאפשרת לסרוק את כל הסרטונים ולדלות את הקטעים "המעניינים" מכל סרטון. magnisto גם מזהה תווי פנים באופן מוצלח ביותר ומציג את הדמויות בצד הסרטון לצורך תיוג בפייסבוק. כמובן שכל סרטון ניתן לשתף בלחיצת כפתור ברשתות החברתיות וביו טיוב. נכון לכתיבת שורות אלה לא ניתן להוריד את הסרטונים למחשב, הפתרון הוא להעלות את הסרטונים ליוטיוב ואז לבצע הורדה ישירה מיוטיוב.

צפו בסרטון המציג את magisto:

כמובן שישנה גם אפליקציה שזמינה להורדה לאנדרואיד ולאייפון.

אהבתם ? תנו בלייק !

לשיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp

המוצרים ששינו את חייהם של מיליוני אנשים בעולם

הצטרף לרשימת המנויים וקבל לאימייל עדכונים על המוצרים השימושיים והנמכרים בעולם!

אנחנו נשתדל לשלוח לך את התוכן הכי איכותי שיש. בהרשמתך הינך מאשר משלוח אימיילים לכתובת שלך שחלקם עשויים להכיל תוכן שיווקי. ניתן להסיר את עצמך מרשימת התפוצה בכל עת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הצטרפו למועדון Easy-Time בחינם!

אהבת את התוכן? מגיע לך עוד!

הצטרף לרשימת המנויים וקבל עדכון ברגע שתוכן חדש עולה לאוויר!

אנחנו נשלח לכם את התכנים הכי טובים שלנו, מדריכים וטיפים שיעשו לכם חיים קלים. בהרשמתכם אתם מאשרים את תנאי השימוש של האתר ומסכימים לקבל אימיילים שעשויים להכיל פרסומות.