advertorial

אפליקציות תרגום

אפליקציות התרגום הטובות ביותר לסמארטפון

יש אופציות מרובות לתרגום טקסט במחשב רגיל. בסמארטפון העניין הופך להיות קצת יותר מורכב ואנו צריכים אפליקציות תרגום נוחות ומהירות. הנה 3 אפליקציות התרגום הטובות ביותר שמצאנו:

Google Translate     Google translate

כן, מערכת התרגום המתוחכמת של גוגל שמתרגמת משפטים שלמים  קיימת גם באפליקציה. ניתן לתרגם מילה או טקסטים שלמים לעשרות שפות. המאפיינים הייחודיים באפליקציה הם – יכולת לקבל תרגום על ידי צילום טקסט כתוב, תרגום מילים שנכתבות על ידי אצבעות המשתמשים ותרגום קולי. גם אם אינכם מחוברים לאינטרנט ניתן להנות מאפליקציה זו על ידי הורדת המילונים לסמארטפון. מנהלים שיחה עם אדם שלא מבין את שפתכם ? ניתן להשתמש באפשרות ה-Conversation שמשמיעה את הדיבור שלכם בשפה של הצד השני וכן ההיפך. היתרון הבולט באפליקציה הוא, שניתן לסמן את הטקסט באתר שבו אנו קוראים ולקבל את תרגום הטקסט בשני קליקים – מסמנים את הטקסט הרצוי, לוחצים על אפשרות השיתוף ובוחרים Google translate.

    תרגום אנגלית בסמארטפון בעזרת אפליקציה   תרגום אנגלית בסמארטפון בעזרת גוגל translate   אפליקציית גוגל translate

     

Golden dict     Golden dict    

אפליקצית תרגום זו בעצם יכולה להכיל כמעט כל מילון אפשרי, היא אינה מכילה אף מילון באופן אינטגרלי, כך שתצטרכו להוריד קבצי מילונים שיעבדו על בסיס האפליקציה הזו. היתרון הבולט של אפליקציית תרגום זו הוא ההשלמות האוטומטיות, כך שתוכלו לתרגם את המילה המבוקשת על ידי הקלדת כמה אותיות. תוכלו להוריד מילונים נבחרים כמו בבילון לסוגיו השונים (למעשה לא צריך יותר מזה), את קבצי המילון העבירו לתקיית Golden dict בסמארפון. תוכלו להוריד מהאתר של בבילון שלל מילונים ואנציקלופדיות שתוכלו להשתמש בהם בעזרת  Golden dict.

אפליקציית Golden dict

בבילון

תוכנת התרגום הפופולרית ביותר (שהיא פיתוח ישראלי) קיימת גם באפליקציה. לבבילון יש 2 אפליקציות שימושיות (לא ברור למה הן נפרדות):

Babylon Translator  Babylon Translator

האפליקציה הזו מאפשרת לתרגם מילים וטקסטים של יותר משבעים שפות כולל אפשרות לשמוע את היגוי המילים. כדי לתרגם מילה ישירות מהדפדפן יש לסמן את המילה, ללחוץ על העתקה ומיד יופיע תרגום המילה בלוח ההתראות.

אופן התרגום מדפדפן הסמארטפון  התרגום של בבילון מתקבל בלוח ההתראות  

 Babylon Touch          Babylon Touch

האפליקציה מאפשרת לתרגם מסמכים מצולמים. פשוט מצלמים את הטקסט שאנו רוצים לצלם (ניתן לצלם אפילו מאמר שלם), לוחצים על המילה שאנו רוצים לתרגם ומיד מופיע התרגום למילה מתחת לצילום. למרבה הצער שתי האפליקציות עובדות רק עם חיבור אינטרנטי.

המלצה: רוצים לשפר את האנגלית וליהנות על הדרך משלל ספרים דיגיטליים מובחרים באנגלית ? הירשמו כאן ותיהנו מספרים דיגיטליים וספרי שמע בחינם.

צפו בסרטון הקצר (0:41) שמראה איך לתרגם מסמכים על ידי האפליקציה:

 

לשיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp

המוצרים ששינו את חייהם של מיליוני אנשים בעולם

הצטרף לרשימת המנויים וקבל לאימייל עדכונים על המוצרים השימושיים והנמכרים בעולם!

אנחנו נשתדל לשלוח לך את התוכן הכי איכותי שיש. בהרשמתך הינך מאשר משלוח אימיילים לכתובת שלך שחלקם עשויים להכיל תוכן שיווקי. ניתן להסיר את עצמך מרשימת התפוצה בכל עת.

תגובה אחת

  1. לתרגום עברי-אנגלי לא מצאתי אפליקציה יותר טובה ממורפיקס. זהו מילון מקיף שנותן את כל התרגומים האפשריים לכל מילה, כולל דוגמאות שימוש, ביטויים קשורים ומילים נרדפות. למשל למילה ספר הוא לא ייתן רק את התרגום book כמו Google Translate אלא 10 אפשרויות שונות ותרגום מקיף לכולן. בנוסף האפליקציה מציעה גם כלים ללימוד אנגלית באמצעות משחקים ואפשרות ליצירת רשימת מילים אישית שניתן להתאמן עליה.
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.official.morfix

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הצטרפו למועדון Easy-Time בחינם!

אהבת את התוכן? מגיע לך עוד!

הצטרף לרשימת המנויים וקבל עדכון ברגע שתוכן חדש עולה לאוויר!

אנחנו נשלח לכם את התכנים הכי טובים שלנו, מדריכים וטיפים שיעשו לכם חיים קלים. בהרשמתכם אתם מאשרים את תנאי השימוש של האתר ומסכימים לקבל אימיילים שעשויים להכיל פרסומות.