advertorial

לחסוך כסף באמצעות אפליקציות

האפליקציות שיוזילו את חשבון הסלולר שלך

 מאז המהפכה בחברות הסלולר בישראל והוזלת מחירי חבילות הסלולר שבאה בעקבותה אנחנו כבר מבינים שאנחנו לא צריכים להיות משועבדים לחשבון הסלולר. בעזרת כמה אפליקציות ניתן להוזיל באופן משמעותי את חשבון הסלולר שלנו. הנה הן לפניכם.

מעקב אחר ההוצאות

 אם אין לכם חבילה ללא הגבלה בוודאי תרצו לעקוב אחרי עלויות שיחות , הסמסים והגלישה כדי לוודא שאתם מנצלים את מלוא החבילה שלכם או שאתם לא בחריגה. בעזרת האפלחסוך בחשבון הסלולרליקציה כמה דיברתי תוכלו לדעת בכל רגע נתון כמה דקות דיברתם, כמה סימסתם כמה גלשתם וכך תוודאו שלא תופתעו בסוף החודש עם חשבון סלולר מנופח. החיסרון הוא שהאפליקצייה תומכת רק בחברות פלאפון, סלקום, אורנג' וגולן טלקום. אם אתם מנויים בחברות אחרות תוכלו לעקוב אחרי הגלישה הסלולרית שלכם באמצעות האפליקצייה Onavo Extend.

 

חיסכון בגלישה בסלולר

 חברות הסלולר מציעות מגוון חבילות של גלישה סלולולרית. יש חבילות שתצטרכו לשלם בהן על חריגה מהכמות שהוקצבה לכם ויש חבילות שהגלישה הסלולרית היא ללא הגבלה אך ברגע שתחרגו מכמות מסויימת – הגלישה תהיה איטית יותר. לפעמים קורה שכמות הגלישה נגמרת לנו תוך כמה ימים וזה כמובן מאוד מגביל אותנו בשימוש חופשי באינטרנט שבסמארטפון. אפליקצייה סופר שימושית בשם  Onavo Extend מצליחה לדחוס כמות עצומה של מידע שנשלח מהסמארטפון ומחוצה לו ועל ידי כך אנחנו יכולים לגלוש הרבה יותר ולשלם פחות. על פי Onavo האפליקצייה יכולה לדחוס נתונים שבלעדיה הייתם צורכים עד פי 5 יותר.

 צפו בסרטון הקצר על Onavo Extend:

לדבר ולסמס בחינם

מה יותר טוב מלדבר ולסמס בחינם ובלי להיות תלוי בחברות הסלולר ? בעזרת כמה אפליקציות מומלצות תוכלו לדבר ולסמס בחינם. החיסרון: חיבור לאינטרנט הוא חובה.

שיחות ושליחת סמס בחינם

וייבר– האפליקצייה הישראלית (שנמכרה לא מזמן) מאפשרת לשוחח עם אנשים אחרים שיש להם את האפליקציה ללא תשלום.

סקייפ– בדומה לוייבר ניתן לשוחח בחינם עם אנשים שיש להם את האפליקציה, בנוסף לכך ניתן להתקשר לכל טלפון בעלויות זולות.

וואטצאפ– אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם תומכת בשליחת הודעות וקבצים. לאחרונה נוספה האפשרות להתקשר דרך הוואטצאפ.

לשיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp

המוצרים ששינו את חייהם של מיליוני אנשים בעולם

הצטרף לרשימת המנויים וקבל לאימייל עדכונים על המוצרים השימושיים והנמכרים בעולם!

אנחנו נשתדל לשלוח לך את התוכן הכי איכותי שיש. בהרשמתך הינך מאשר משלוח אימיילים לכתובת שלך שחלקם עשויים להכיל תוכן שיווקי. ניתן להסיר את עצמך מרשימת התפוצה בכל עת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הצטרפו למועדון Easy-Time בחינם!

אהבת את התוכן? מגיע לך עוד!

הצטרף לרשימת המנויים וקבל עדכון ברגע שתוכן חדש עולה לאוויר!

אנחנו נשלח לכם את התכנים הכי טובים שלנו, מדריכים וטיפים שיעשו לכם חיים קלים. בהרשמתכם אתם מאשרים את תנאי השימוש של האתר ומסכימים לקבל אימיילים שעשויים להכיל פרסומות.