advertorial

הדפסה על מגנטים בעיצוב אישי- כך תעשו את זה אונליין ובקלות

אנחנו חיים בעולם חדש בו לכולנו חסר זמן ואנחנו רגילים ורוצים לקבל הכל כמה שיותר מהר ובלי להתאמץ. למזלנו בעידן בו אנחנו נמצאים אפשר לבצע המון פעולות דרך האינטרנט. במיוחד קניות באינטרנט שחוסכות לנו המון זמן ומאמץ בהתארגנות, יציאה מהבית, נסיעות, חנייה וטיולים מיותרים במרכזי קניות עמוסים. אפשר להזמין בקלות ולקבל את ההזמנות שלנו לבית או לכל מקום אחר במשלוח מהיר. והדבר החשוב ביותר הוא שקניות באינטרנט יכולות כמובן גם לחסוך לנו כסף והרבה. אין צורך לשלם יותר לחנויות שמשלמות דמי שכירות גבוהים ומשכורות לעובדים והוצאות נוספות שכרוכות בתפעול החנות.

אתר מגנטה נוצר לפתור צורך  שקיים אצל רבים מאיתנו – הזמנת מתנה קטנה ומיוחדת במחיר זול שאפשר להזמין מהבית ולקבל אותה במשלוח מהיר. כל אחד מאיתנו צריך לפעמים צריך לקנות מתנה לקולגה מהעבודה, לחברים של הילדים, לחברים או קרובי משפחה רחוקים וכולנו רוצים לתת משהו קטן אך בעל משמעות לנו ולמקבל המתנה. באתר מגנטה אפשר להזמין מגנטים עם תמונה בעיצוב אישי בכל כמות. תוכלו בקלות ובמהירות להפוך כל תמונה יפה שאתם צילמתם או כל אחד אחר למגנט איכותי ומדליק, כך תוכלו לפתור את בעיית המתנות הקטנות ולהזמין בקלות מתנה מקורית ואישית עם תמונה יפה ומרגשת.

באתר ממשק פשוט ביותר שמאפשר הזמנת מגנטים ב – 3 צעדים פשוטים:

  1. בחירת גודל מגנט להדפסה ואפשרות להוסיף מסגרת מעוצבת עם ברכות ליום הולדת.
  2. השלב הבא הוא העלאת תמונה וכיתוב
  3. השלב האחרון הוא ההזמנה עצמה.

זהו! 3 צעדים פשוטים והמגנט או המגנטים שלכם בדרך אליכם או לקרובים שלכם במשלוח מהיר.

דוגמא להדפסה על מגנטים

בבית הדפוס של אתר מגנטה מקפידים על איכות חומרי הגלם ועל הדפסת צבע איכותית על מנת שהמגנטים יחזיקו  מעמד זמן רב ותוכלו להנות מהם לאורך זמן. עם נסיון משנת 2013 בתחום הדפוס ואספקת מוצרים ללקוחות ואלפי לקוחות מרוצים צוות אתר מגנטה מבטיחים 100% שביעות רצון.

הזמינו באתר מגנטה מגנטים בעיצוב אישי או בחרו מתוך מאות המסגרות המעוצבות שכוללות ברכות ליום הולדת. לחצו כאן

לשיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp

המוצרים ששינו את חייהם של מיליוני אנשים בעולם

הצטרף לרשימת המנויים וקבל לאימייל עדכונים על המוצרים השימושיים והנמכרים בעולם!

אנחנו נשתדל לשלוח לך את התוכן הכי איכותי שיש. בהרשמתך הינך מאשר משלוח אימיילים לכתובת שלך שחלקם עשויים להכיל תוכן שיווקי. ניתן להסיר את עצמך מרשימת התפוצה בכל עת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הצטרפו למועדון Easy-Time בחינם!

אהבת את התוכן? מגיע לך עוד!

הצטרף לרשימת המנויים וקבל עדכון ברגע שתוכן חדש עולה לאוויר!

אנחנו נשלח לכם את התכנים הכי טובים שלנו, מדריכים וטיפים שיעשו לכם חיים קלים. בהרשמתכם אתם מאשרים את תנאי השימוש של האתר ומסכימים לקבל אימיילים שעשויים להכיל פרסומות.