advertorial

רובופורם

מי זוכר את כל הסיסמאות ?

כיום הרבה מאוד אתרים דורשים שם משתמש וססמא, אדם ממוצע צריך לזכור עשרות ססמאות של אתרים כמו ג'ימייל, פייסבוק, בנק, אתרי קניות, פורמים ועוד. מצב זה גורם לכך שאנו צריכים לנהל ולשמור עשרות שמות משתמש וססמאות.

ישנן שתי דרכים שאנשים נוהגים לפתור על ידן את בעיית שמירת הססמאות. הדרך הראשונה היא לקבוע לכל האתרים שם משתמש וססמא זהים, דבר זה מאוד לא מומלץ מבחינת אבטחה מידע ועלול להוביל לדברים שאתם לא רוצים לחשוב עליהם…הדרך השנייה היא לשמור את כל הססמאות בקובץ וורד או אקסל ולבצע העתק-הדבק בכל פעם שאנו צריכים להכנס לאתר (שלא נדבר על שמירה בפתקיות כתובות…). גם דרך זו לא מומלצת הן מבחינת אבטחת המידע (תארו לכם שהאקר או סתם אדם שנתתם לו להשתמש במחשב העתיק את כל הססמאות…) והן מבחינת הזמן שהיא גוזלת בפתיחת הקובץ והעתקה של שם המשתמש והססמא.

מה אם אומר לכם שיש תוכנה מאובטחת שבלחיצת כפתור היא נכנסת לאתר ממלאת באופן אוטומטי את שדות שם המשתמש והססמא ומבצעת התחברות לאתר ? מהיום שגיליתי את התוכנה הזו הבנתי כמה זמן ביזבזתי וכמה חוסר שקט נפשי היה לי בגלל שפחדתי שמישהו יראה את הססמאות.

אז במקום שאאריך במילים אציג לפניכם את התוכנה ששמה רובופורם שאני לא יכול לחיות בלעדיה…

roboform

רובופורם הוא בעיקר תוסף לדפדפן שלכם שמסייע לכם לגלוש בנוחות ובמהירות, והוא תומך באפשרויות הבאות:

התחברות אוטומטית לאתר

כפי שאמרתי בעזרת רובופורם תוכלו בלחיצת כפתור להכנס לאתר למלא את שדות שם המשתמש והססמא ולהתחבר – והכל באופן אוטומטי. אל דאגה אתם לא צריכים לבנות רשימה של כל האתרים באופן ידני, רובופורם ישאל אתכם בכל פעם שאתם מבצעים התחברות ראשונה על ידי שם משתמש וססמא אם אתם רוצים לשמור זאת לצורך התחברות עתידית.

מילוי טפסים

מכירים את הסיטואציה המטרידה שאתם צריכים למלא את הפרטים שלכם שוב ושוב בשאלונים באינטרנט, בהרשמה לאתרים שונים ? לא עוד ! רובופורם יעשה בשבילכם את כל העבודה ! פשוט כותבים את כל הפרטים שלכם ברובופורם וכאשר בעתיד תצטרכו למלא את הפרטים שלכם רובופורם ימלא אותם בלחיצת כפתור.

יצירת ססמאות ייחודיות

מכירים את הסיטואציה בה אתם מנסים לאלתר סיסמא כל פעם מחדש ? לרובופורם יש יוצר ססמאות יעיל מאוד. הוא מסוגל ליצור סיסמאות מאוד מסובכות (אבטחת מידע, זוכרים ?) כמו cJ1ZdX61 ויכול למלא אותם בשדה הסיסמא המבוקש ובשדה אימות הססמא.

שמירת מועדפים ויכולת חיפוש מהירה

רובופורם משמש גם כתוכנה יעילה לשמירת מועדפים וכדי לנווט בין עשרות מועדפים יש אפשרות של חיפוש מועדפים באופן קל ומהיר.

ניתן להוריד את רובופורם לתקופת ניסיון, ובסיום תקופה זו יהיו לכם הגבלות מסוימות. המחיר של רובופורם לשנה הראשונה הוא נמוך מאוד- 95.$9 (40 ש"ח) לשנה, השקעה שמבחינתי שווה כל שקל.

לחצו להורדת רובופורם בחינם >>>

אני ממליץ על רובופורם, אך יש עוד תוכנות דומות:

KeepPass

LastPass

1Password

Passpack

לשיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp

המוצרים ששינו את חייהם של מיליוני אנשים בעולם

הצטרף לרשימת המנויים וקבל לאימייל עדכונים על המוצרים השימושיים והנמכרים בעולם!

אנחנו נשתדל לשלוח לך את התוכן הכי איכותי שיש. בהרשמתך הינך מאשר משלוח אימיילים לכתובת שלך שחלקם עשויים להכיל תוכן שיווקי. ניתן להסיר את עצמך מרשימת התפוצה בכל עת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הצטרפו למועדון Easy-Time בחינם!

אהבת את התוכן? מגיע לך עוד!

הצטרף לרשימת המנויים וקבל עדכון ברגע שתוכן חדש עולה לאוויר!

אנחנו נשלח לכם את התכנים הכי טובים שלנו, מדריכים וטיפים שיעשו לכם חיים קלים. בהרשמתכם אתם מאשרים את תנאי השימוש של האתר ומסכימים לקבל אימיילים שעשויים להכיל פרסומות.