advertorial

עריכת תמונות אונליין

לערוך תמונות בלי להסתבך עם פוטושופ

אם אתם רוצים לערוך תמונות בוודאי הדבר  הראשון שעולה בדעתכם הוא "איך אני אשיג פוטושופ ? ואיך לעזאזל אני אדע להשתמש בתוכנה הזאת ?". תופתעו לשמוע שיש עוד הרבה מאוד אלטרנטיבות לעריכת תמונות – חינמיות וקלות לשימוש. כמיטב המסורת אני מציג 3 אפשרויות- תוכנה, אונליין ואפליקציה.

תוכנה לעריכת תמונות

שימוש בתוכנות של מערכת ההפעלה

לפני שאתם רצים לחפש תוכנות לעריכת  תמונות, בדקו האם התוכנות שמותקנות על המחשב שלכם יכולות לענות על הצרכים שלכם. בוינדוס יש את הצייר ואת office picture manager, שם ניתן לבצע פעולות רבות של עריכת תמונות.

Jimp – תוכנה חינמית שמהווה אלטרנטיבה לפוטושופ

אם אתם לא יכולים להשקיע בתוכנת פוטושופ, בודאי תשמחו לדעת שיש תוכנה בשם גימפ שמהווה חלופה טובה לפוטושופ. התוכנה חינמית אך כמובן לא משתווה לפוטושופ מבחינת היכולות. תוכלו למצוא כמובן שלל מדריכים ברחבי האינטרנט.

להורדה לחצו כאן

 

עריכת תמונות אונליין

pixlr- המערכת הפופולרית ביותר לעריכת תמונות אונליין

פיקסלר מציעה אפשרויות עריכה מתקדמות של תמונות ללא צורך בהורדת תוכנה. ניתן אף לשמור ברשת את העבודות שלכם במידה ואתם נרשמים לאתר (בחינם). בעמוד הראשי של פיקסלר תתקלו ב-3 אפשרויות: פיקסלר אדיטור– עריכת תמונות מתקדמת. פיקסלר אקספרס– עריכת תמונות על ידי אפקטים, שינוי רקע, מסגרות ועוד. פיקסלר אומטיק– ביצוע שינויים אוטומטיים בתמונות על פי תבניות קבועות.

אתר פיקסלר 

אתרים נוספים לעריכת תמונות אונליין

fotoflexer.com

ipiccy.com

 

אפליקציה לעריכת תמונות

pixlr

פיקסלר מציעה את פיקסלר אקספרס ואת פיקסלר אומטיק כשתי אפליקציות נפרדות לסמארטפון. כך שפיקסלר אקספרס משמשת לביצוע שינויים בתמונות על ידי אפקטים שונים ופיסקלר אומטיק משמשת לשינוי התמונות על ידי תבניות קבועות (בדומה לאינסטגרם אך יותר מתקדם).

לשיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp

המוצרים ששינו את חייהם של מיליוני אנשים בעולם

הצטרף לרשימת המנויים וקבל לאימייל עדכונים על המוצרים השימושיים והנמכרים בעולם!

אנחנו נשתדל לשלוח לך את התוכן הכי איכותי שיש. בהרשמתך הינך מאשר משלוח אימיילים לכתובת שלך שחלקם עשויים להכיל תוכן שיווקי. ניתן להסיר את עצמך מרשימת התפוצה בכל עת.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הצטרפו למועדון Easy-Time בחינם!

אהבת את התוכן? מגיע לך עוד!

הצטרף לרשימת המנויים וקבל עדכון ברגע שתוכן חדש עולה לאוויר!

אנחנו נשלח לכם את התכנים הכי טובים שלנו, מדריכים וטיפים שיעשו לכם חיים קלים. בהרשמתכם אתם מאשרים את תנאי השימוש של האתר ומסכימים לקבל אימיילים שעשויים להכיל פרסומות.