advertorial

תוכניות שותפים בישראל: הפיתרון למשווקי שותפים בישראל+4 רשתות שותפים מומלצות

עוסקים בשיווק שותפים? מחפשים את מיטב תוכניות השותפים בישראל? הגעתם למקום הנכון! במדריך זה אסביר אילו תוכניות שותפים הכי כדאי לקדם בישראל כולל הפנייה לרשתות שותפים מומלצות מניסיוני.

תוכניות שותפים בישראל ובחו"ל – הבדלים תהומיים

אם יצא לכם לעסוק בשיווק שותפים בארץ ובחו"ל אתם בטח מכירים בהבדלים התהומיים בין תוכניות השותפים בארץ לבין חו"ל:

  1. הגבלות ותנאים– בארץ, לרוב, תוכניות השותפים בארץ מתגמלות על כל ליד נכנס ומציבות רשימת תנאים שאם נמלא אותם נזכה בעמלה הנכספת.

הנה למשל התנאים לקבלת עמלה של 17 ש"ח עבור השארת ליד:

דוגמא לתוכנית שותפים בישראל

  1. מועד התשלום– בארץ, מועד התשלום בחלק מרשתות השותפים מתחיל מחודש ומעלה. בניגוד לכך, ברשתות שותפים בחו"ל העמלות משולמות הרבה יותר מוקדם ובהרבה מהן משולמות תוך שבוע (בהמשך אציג).
  2. גובה העמלות– בחו"ל גובה המעלות הוא גבוה בצורה משמעותית מהעמלות שמשולמות בארץ.
  3. מגוון הצעות– בחו"ל יש מגוון עצום של תוכניות שותפים בכל תחום כמעט. קיימים סוגים שונים של הצעות שאפשר לקדם כמו הורדת אפליקציה, לידים, הורדת תוכנה, הרשמה חינמית, רכישה כמובן ועוד.

 

"אנגלית שפה קשה" – החסרונות בתוכניות שותפים בחו"ל

החיסרון היחיד בתוכניות שותפים בחו"ל עבור ישראלים הוא כמובן מחסום השפה. הישראלי הממוצע לא שולט בשפה האנגלית ברמה גבוהה וגם לא כ"כ מכיר את השוק האמריקאי טוב, מה שמקשה כמובן על שיווק תוכניות שותפים בחו"ל. רק אבהיר שהבעיות שהזכרתי לא צריכות למנוע אתכם מלשווק בחו"ל, אפשר להתגבר על בעיות אלו בכמה דרכים, בעיקר על ידי שכירת פרילנסרים מחו"ל. בכל , הרבה יותר קל לשווק תוכניות שותפים בישראל, הן מבחינת השפה והן מבחינת הבנת השוק.

 

הפיתרון: שיווק תוכניות שותפים מחו"ל – בישראל

למעשה, ישנם הרבה תוכניות שותפים בחו"ל שאפשר לשווק בישראל. כדי למצוא הצעות כאלה, נכנסים לרשת שותפים בחו"ל (תכף אמליץ לכם על כמה) ומחפשים הצעות שאפשר לשווק בישראל:

חיפוש תכניות שותפים שאפשר לשווק בישראל

מומלץ לבדוק אחת לכמה זמן כי לפעמים יש הצעות מאוד אטרקטיביות שאפשר לקדם אותן בקלות.

רוצים דוגמא?

חברת Emaze העלתה בעבר הצעה שלפיה היא מוכנה לשלם 12$ דולר על כל משתמש שירשם באתר ויתחיל ליצור מצגת (אפילו רק שקף עם אות אחת!) . את ההצעה היה אפשר לקדם בכמה מדינות וביניהן ישראל. ההצעה היתה מאוד קלה לקידום וקידמתי אותה בעיקר בחינם.

 

רשתות שותפים מומלצות

איביי ואליאקספרס

אני לא צריך לספר לכם שישראלים קונים בהמוניהם באיביי ואליאקספרס, נכון? ישראלים לא אוהבים לצאת פראיירים ותמיד מעדיפים להזמין במחיר יותר זול מחו"ל. הרבה מאודישראלים מנצלים את ההזדמנות ומשווקים מוצרים של איביי ואליאקספרס תמורת עמלות. אם אתם רוצים להתחיל לקדם מוצרים של איביי ואליאקספרס, אני ממליץ להירשם לתוכנית השותפים של זיפי, יש כאן הסבר מלא על תוכנית השותפים הזאת.

 

Giddyuptracking.com

רשת שותפים מיוחדת שגיליתי לא מזמן שדרכה אפשר לשווק בעיקר גאדג'טים מגניבים ומאוד שימושיים ולקבל עמלות מאוד נדיבות.

 

Affiliaxe

רשת שותפים ישראלית שמכילה תוכניות שותפים בינלאומיות. אפשר לדבר עם נציג ישראלי בעברית.

 

Maxbounty

אחת מרשתות השותפים הפופולריות בעולם. העמלות שם מאוד נדיבות והתשלום מתבצע כל שבוע.

 

לשיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp

המוצרים ששינו את חייהם של מיליוני אנשים בעולם

הצטרף לרשימת המנויים וקבל לאימייל עדכונים על המוצרים השימושיים והנמכרים בעולם!

אנחנו נשתדל לשלוח לך את התוכן הכי איכותי שיש. בהרשמתך הינך מאשר משלוח אימיילים לכתובת שלך שחלקם עשויים להכיל תוכן שיווקי. ניתן להסיר את עצמך מרשימת התפוצה בכל עת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הצטרפו למועדון Easy-Time בחינם!

אהבת את התוכן? מגיע לך עוד!

הצטרף לרשימת המנויים וקבל עדכון ברגע שתוכן חדש עולה לאוויר!

אנחנו נשלח לכם את התכנים הכי טובים שלנו, מדריכים וטיפים שיעשו לכם חיים קלים. בהרשמתכם אתם מאשרים את תנאי השימוש של האתר ומסכימים לקבל אימיילים שעשויים להכיל פרסומות.